Alla inlägg den 11 december 2012

Av Isabella Miranda - 11 december 2012 19:47

Ojsan tog fel på tiden den är kvart i åtta och jag trodde den var kvart i sju men aja SORRY :D HAHA LOL men aja nu ska jag endå kolla på tv och chilla lite   Och så ska jag lyssna på lite musik!   Gör ett inlägg sen Hejdå<3  

Av Isabella Miranda - 11 december 2012 19:38

Hej bloggen! Nu har jag duschat klart och ska snart titta på mysteriet på greveholm! Men nu ska jag kolla på julkalendern så det här blev ett snabbt inlägg för jag vill inte missa nått även om jag såg avsnittet på morgonen så vill jag endå se på den nu så hejdå <3 Ha det bra jag kanske bloggar efter jag kollat vi får se men hejdåå!! <3<3       Om jag inte gör nått inlägg efter julkalendern så får ni ett inlägg imorgon             

Älskar årets Julkalender!   

Av Isabella Miranda - 11 december 2012 18:56

Hej nu har jag ätit klart.Jag tänkte berätta om vad jag gjorde idag! Först när skolan sluta så prata jag lite med min vän Nathalie,Sen så tog jag på mig kläderna och var ute och åt lite chips sen gick jag och några av mina kompisar till Farsta Centrum! Vi tänkte gå in i en affär som man fick gratis sockervadd men det var stängt och vi orkade inte gå tillbaka så vi provade några kläder :) det var jättekul<3   Jag köpte inget för jag hade inte med mig några pengar och vi provade bara,jag provade en klänning som jag blev förälskad i, asså ni skulle bara sett!! Den var så himla snygg!!!!!!!!!!! Sen så gick vi till toaletten,efter vi varit på toa så gick jag hem för det var mörkt och jag gick ensam så jag gick hem ungefär 16.00 även om klockan bara var fyra så var det jättemörkt!   Och jag hatar mörker.Men nu ska jag duscha och sen se julkalendern! Bloggar sen igen! <3 Hejdåå     

Av Isabella Miranda - 11 december 2012 18:34

Hej hej nu äter jag makaroner med falukorv nu kommer en bild yeeeeeeeey

Hihi mums!!

Av Isabella Miranda - 11 december 2012 18:02

Hej bloggen! Har haft en toppen dag hoppas ni också har haft det! Julen närmar sig mer och mer för varje dag som går!   Jag längtar tills det är jul   Ja ... Dagen efter jul kommer jag göra en video med vad jag fick i julklapp med min systers kamera om jag inte får en kamera i julklapp förstås :D För jag har önskat mig en kamera!   Men vi får se.... :) Ja nu ska jag äta middag. Mamma jobbar,pappa gick till tvättstugan,kelly är i sitt rum och pluggar eller är inne på mammas data och jag sitter i mitt rum och bloggar!! Hehe ;D Men jag bloggar efter maten för jag har inget att göra    Jag har redan gjort mina läxor   Men nu ska jag äta middag hejdåååååå<3<3 Puss puss !   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards