Alla inlägg den 6 november 2012

Av Isabella Miranda - 6 november 2012 19:44

Hejsan alla sötisar där framför skärmen! Jag duschade för typ 1 timme sedan så det var jätte skönt!Men nu äter jag vanilj och chocklad glass ! Min syster sitter där nere lyssnar på musik och pratar med hennes bästis Ella :) Låten som min syster kelly lyssnar på heter : Cody Simpson Wish you where her. Hon älskar cody simpso !!!   Jag dansar typ så här till den där låten       HAHAHA LOL! Min pappa åkte och hämtade mamma på jobbet, hon jobbade kväll! Nu har Wilma skickat ett meddelande på facebook så jag ska se vad hon skrev !! .................................................S
å nu är jag tillbaka hon skrev så här : MM JAG HAR LÄST DET asså vi har inte sovmorgon bara ni,Wilma ledsen     HAHAHAHAHAHA men jag tänkte också säga att wilma har en blogg hon med och den heter : willmysem.bloggplatsen.se    Kolla in den , den äger !! Hejdååå <33 // Isabella  

Av Isabella Miranda - 6 november 2012 17:16

Hej alla mina söta tittare ! Idag på morgonen hann jag inte skriva ett inlägg så det ber jag om förlåt, men imorgon är jag säker på att jag iallafall hinner göra ett kort inlägg för det är ...... SOVMORGON!!!!   Haha men ja nu håller pappa på att göra potatis bullar till middag , det ska bli jättegott , mamma är och jobbar.Jag tänker på att ha en frågestund nån dag men om ni undrar något om mig eller om jag skulle kunna göra nån video eller nått så kan ni skriva i kommentarerna !! <3     Nu video chattar jag med Wilma   Men iallafall jag har inte så mycket att berätta men ja.Men jag ska typ äta snart så jag ska gå till köket nu men jag kanske bloggar mer efter jag har duschat men hejdååååå <33333 Puss och Kram // Isabella   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards