Alla inlägg den 29 november 2012

Av Isabella Miranda - 29 november 2012 18:07

Hej bloggen idag när jag kom hem så tog jag en bild på mig som jag tycker var as snygg och därför ska jag lägga upp den bilden på det här inlägget och sen får ni skriva på kommentarerna vad ni tycker om bilden. Ni får gärna ställa frågor typ som kan du göra en sminkvideo eller nått men i alla fall nu kommer den där snygga bilden på mig     

   DET HÄR ÄR DEN SNYGGA BILDEN !! VAD TYCKER NI

Av Isabella Miranda - 29 november 2012 07:31

Hej bloggen igår så snöa det när jag var påväg hem,och såklart så ska något alltid hända mig!   Jag tappade min mobil   Men när jag tog upp den hade alla bitar ramlat så jag tog upp dom, så satte jag på alla bitar, men sen när jag kom hem märkte jag att jag inte hade en grej till kameran på min mobil men den där grejen var typ bara ett skyy men det går endå att filma och så men nu kommer några nya bilder

   Jag det var Look Of Today (Idag tog jag den bilden)

  Jaa.. det var igår när min mobil ramla ps den lever   Haha rolig smiley!! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards