Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Miranda - 11 december 2012 18:02

Hej bloggen! Har haft en toppen dag hoppas ni också har haft det! Julen närmar sig mer och mer för varje dag som går!   Jag längtar tills det är jul   Ja ... Dagen efter jul kommer jag göra en video med vad jag fick i julklapp med min systers kamera om jag inte får en kamera i julklapp förstås :D För jag har önskat mig en kamera!   Men vi får se.... :) Ja nu ska jag äta middag. Mamma jobbar,pappa gick till tvättstugan,kelly är i sitt rum och pluggar eller är inne på mammas data och jag sitter i mitt rum och bloggar!! Hehe ;D Men jag bloggar efter maten för jag har inget att göra    Jag har redan gjort mina läxor   Men nu ska jag äta middag hejdåååååå<3<3 Puss puss !   

Av Isabella Miranda - 10 december 2012 21:01

 Helluuuuu bloggen!   Hur mår ni ? Själv mår jag toppen! Jag tror inte jag kommer blogga så mycket just nu, är bara så himla trött när jag kommer hem efter skolan så ni vet varför jag inte bloggar ibland hehe,men jag ska försöka öva på det haha     Jag ska typ lägga mig snart så jag ska bara göra några sista grejer och sen hoppa in i sängen. Men i alla fall good night    Puss puss<3   

      Haha en ganska gammal bild på mig och mina kusiner!      

Av Isabella Miranda - 9 december 2012 21:54

 Hej bloggen! förlåt att jag inte bloggat! Det är för att min syrra Kelly använder den och det är typ den enda datan som har en kamera! <3   Så förlåt! Men jag har haft en jätterolig helg, Idag så bakade familjen Cupcakes! Det var jättekul och jättegott   !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag kanske lägger upp bilder på det imorgon. Men nu ska jag sova för att imorgon är det skola men puss puss ! SOVGOTT!!    Natti natti ........................   Men hejdåå <3   

Av Isabella Miranda - 8 december 2012 19:48

Nu har jag ätit klart!   Men lite senare på kvällen så får ni en bild på min klädstil idag! För min syster har datan! Mammas och min pappas data har kameror men inte min så ja... men jag gör i alla fall ett till inlägg senare Hejdå  Kram!

Av Isabella Miranda - 8 december 2012 19:17

Hej bloggen! Kom hem för en liten stund sedan! Först åkte vi hem till farmor och farfar där fick vi varm te,sockerkaka och pepparkakor! Mysigt   Sen så åkte vi till Farsta Centrum och kollade runt lite. Sen gick vi till apoteket och där köpte mamma en sprej till näsan när man är försyld,plåster och så köpte hon ett läppsyl.    Men nu kom pappa med Pizzan! Så jag bloggar lite senare ! Puss puss!   

Av Isabella Miranda - 8 december 2012 13:36

Hej bloggen! Idag ska vi inte göra nått speciellt.Igår blogga jag inte för att jag var så trött! Bara så att ni vet min syster och hennes kompis har gjort en blogg tillsammans och den heter : Kellas.blogg.se                                   
            Men nu ska jag gå och fixa mig och så fort jag är klar så kan jag lägga upp en Look Of Today!     

Av Isabella Miranda - 6 december 2012 13:11

Hej alla tittare! Jag har inte orkat blogga dem här sista dagarna och det kanske händer så igen men ni kanske inte vet det men jag är väldigt LAT!   Ni ska få Look of today! men inte just nu jag pallar inte ! :D Och om ni undrar varför jag inte är i skolan nu så är det för att det är så mycket snö så lärarna som bor långt ifrån farsta kan inte åka typ så skolan blev inställd men snart ska jag ut och typ äta hamburgare med pappa!   Men nu ska vi gå så hejdååå <3   

Av Isabella Miranda - 2 december 2012 20:35

Hej bloggen ! Det kommer några nya bilder så kolla in dem ! hahaha   


   Ja det var LOOK OF TODAY   


  Våran Julgran   


  Jag och mina lilla vita julgran !   


   Alla julklappar hit tills det är 22 dagar till jul så det är ganska många endå     


   Oj jag glömde säga att jag är med på tv     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards